رئیس رسانه ملی با رد ادعای عدم همکاری صدا و سیما با ستاد پزشکیان و شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم را رد کرد و گفت امشب محمد جواد ظریف رئیس این شورا با حضور در تلویزیون روند انتخاب وزرای دولت بعدی را تشریح خواهد کرد.

ظریف امشب در تلویزیون روند انتخاب وزرای دولت چهاردهم را تشریح می‌کند

پیمان جبلی در پاسخ به شسوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص ادعای رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت مسعود پزشکیان در خصوص عدم همکاری صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی مستمر در خصوص روند انتخاب وزرای کابینه بعدی با رد این موضوع گفت: این حرف صحت ندارد و همکاری کامل است. امشب با توافق صورت گرفته آقای ظریف با حضور در رسانه ملی در خصوص موضوعاتعنوان شده توضیح خواهند داد.

درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، اظهار کرد: این مجموعه به بهترین شکل ممکن از لحاظ پشتیبانی منابع مالی و پیشرفت مطابق با جدول برنامه‌ریزی پیش می‌رود. این مجموعه الان در شاهرود در حال فیلمبرداری است و بعد به شهرک غزالی برمی‌گردند. آخرین بررسی نشان می‌دهد هیچ تأخیر و مشکلی در ساخت سریال سلمان فارسی و نیز سریال حضرت موسی وجود ندارد.

وی یادآور شد: ما اکنون در فصل ایران سریال سلمان فارسی هستیم که یکی از پرهزینه‌ترین و پیچیده‌ترین فصل‌های سه‌گانه سریال سلمان فارسی است و امیدواریم این فصل تا پایان سال آینده به تولید نهایی برسد و حتی اقدامات پساتولید را هم تا اواخر سال آینده انجام دهیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم فصول اول و دوم این مجموعه تلویزیونی را از اوایل سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

رئیس رسانه ملی در خصوص استقبال از برنامه‌های صداوسیما در ماه محرم، اظهار کرد: برنامه‌های ماه محرم در صداوسیما مستمر است و همچنان ادامه دارد و بعد از ماه های محرم و صفر ارزیابی دقیق مرکز تحقیقات انجام خواهد شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد برنامه‌های شاخصی مثل حسینیه معلا استقبال گسترده‌تری نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.